måndag, februari 27, 2006

v 19 + 4 - Men brösten då?

Tycker man läser överallt att brösten ska växa massa när man är gravid. Två storlekar typ. Jag hade verkligen sett fram emot det eftersom jag alltid har haft liten byst, men... vaddå? Möjligtvis har de växt knappt en halv storlek! Och nu, för den delen, spelar det ju ingen roll hur mycket de växer, de ser så ynkliga ut jämfört med den enorma magen. Nä, jag är lite besviken över det faktiskt. Alla ni andra, har ni verkligen fått större byst tidigt i graviditeten?

Idag är det sista lediga veckan innan jag börjar mitt nya jobb. Har redan fått ny mailadress och ska få hemskickat program för de första dagarna. Åh, det är verkligen på riktigt... Kommer jag att klara det? Hoppas att det kommer bli bra det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikade in och läste din tankar, rätt så lika mina ;-) Är 20 +3 idag...
Här hittar du mig med flera:
http://beta.familjeliv.se/hem/izabelle32/presentation.php