Hej igen!
Ville bara säga att det vore himla kul om andra gravida som är inne på min sida (och andra vanliga människor också förstås :) ) ville skriva en kommentar. Och är det nån där ute som känner igen min krämpor så vore jag också skitglad om jag fick en förklaring.
Ha en bra dag!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar