Var "hemma" i helgen, alltså, i min hemstad. Fastän jag inte bott där på 3,5 år så känns det fortfarande som hemma. Kanske för att våra familjer bor där och för att många av kompisarna såklart bor där. Lördagen spenderade vi hemma hos kompisar tillsammas med ett annat par och tre småttingar. Ja, det blir helt klart ett annat liv med barn. De tar ju hela uppmärksamheten om man säger så. Förut när vi försökte få barn så var det nästan lite jobbigt att träffa alla kompisar med ungar, men nu känns det bara bra. Man är med i gänget nu!
Var på en ny intervju idag också. Jag har fortfarande inte fått besked från det jobbet jag så gärna vill ha, men får jag inte det så var detta idag helt klart ett bra alternativ.
Kan inte fatta att vi snart gått hälften av graviditeten. Nästa vecka är vi i vecka 20!! Grodan kickar på lite nu och då. Fortfarande inga jättesparkar, men man vet att hon/han lever där inne iaf och det är skönt. Nytt just nu är att jag är hungrig och törstig precis hela tiden. Jag äter som en häst! Och socker ska vi inte tala om. Är sugen på sötsaker ständigt! Hur ska detta gå. Tur att jag inte gått upp så mycket än så länge. Vägde mig för några dagar sedan och då hade jag ökat ca 2 kg. Det är ju inte så farligt...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar