onsdag, februari 01, 2006

v 15 + 6 - Trött!

Har varit väldigt trött de senaste dagarna. Tycker att jag läser överallt att man ska bli piggare och piggare, men just nu är jag mer fysiskt trött. Kanske för att man är van vid att kunna gå promenader på en timma utan att bli slut... Igår gick jag en runda på ungefär 40 min och då kände jag att jag inte orkade mycket mer. Usch, vad tråkigt! Min F har ingen förståelse utan tycker att jag ska vara som vanligt. Han tycker mest att det är knäppt att jag med lätthet kan sova 12 timmar per natt. Det kanske det är, vad vet jag. :)

Jag är ju förresten hemma också nu för tiden. Blev varslad från mitt jobb vid jul och är nu arbetsbefriad. Jag försöker söka jobb, men det är inte många som nappar på att anställa en tjej som bara kan jobba fram till somaren. Igår ringde i alla fall ett bemanningsföretag och sa att de hade en intervju till mig. Kanon, tänkte jag och började förbereda mig, men en stund senare ringde samma tjej igen och sa att: Oj, jobbet var visst i Borås! Jaha... aningens långt för en som bor i Kungsbacka och inte kan ha bilen... Typiskt! Kunde de inte sagt det innan. Inte nog med det så ringde en kille från det stället som ville jag skulle komma, och han började snacka om intervjun och då fick JAG be om ursäkt för att de inte hade ringt honom och sagt att jag inte var intresserad av att pendla till Borås... Hmm... Hoppas på något annat... Annars får jag väl gå hemma tills det är dags. Så trött som man är nu så är det ju faktiskt i ärlighetens namn en ganska skön tanke.

Nä, om man skulle ta sig lite frukost. Havregrynsgröt!

Inga kommentarer: