fredag, februari 03, 2006

v 16 + 1 - Intervju!!

Igår ringde ett företag i Göteborg och ville att jag skulle komma på intervju på tisdag! Wow! De ville att jag skulle komma fastän de visste att jag bara kan jobba fram till sommaren. Hoppas att det går bra nu... Jag är dock lite orolig för att börja jobba igen. Jag har ju mått rätt kasst nu några dagar och hade inte velat jobba som det känns nu. Börjar man nytt jobb kan man ju inte stanna hemma sjuk för jämnan utan man måste visa sig lite duktig :) Jaja, jag ska inte gå händelserna i förväg. Vi får väl se först om jag blir erbjuden nåt jobb först...

Mår lite bättre idag förutom att jag har ont i magen till och från. Tror att grodan växer mycket just nu för det märks faktiskt skillnad på bara några dagar. Han/hon känns tydligt i magen. Det måste väl vara det som gör att det värker lite. Livmodern ska ju lixom bli lite större nu...

Ikväll är det dags för mitt step-pass igen. Suck! Haha, det som förut var skitkul känns nu lite motigt. Kondisen är ju inte den bästa numera, man flåsar som en gris, högröd i ansiktet, och det är svårt att hålla igen. Men det ska nog gå bra. Snart får jag nog berätta för mina motionärer också varför jag blivit så tjock :)

Inga kommentarer: