måndag, februari 06, 2006

v 16 + 4 Födelsedag!

Hurra, hurra för mig! Fick frukost, presenter och sång på sängen av min underbara make imorse. Ja, idag fyller jag alltså 27. Känns ganska lagom faktiskt. Inte gammalt och inte ungt. Här skulle jag kunna stanna några år tror jag.

Har annars slitit hela helgen med tårtor och pajer till stora kalaset vi hade igår. Även om bara föräldrar och syskon med familjer var bjudna så blev vi ändå 12 stycken och då kom inte ens alla. Det betyder tre matpajer och två tårtor. Och så sallader och kakor och massa sånt. Men det blev bra alltihop. Det var trevligt! F försökte hjälpa till så gott det gick, men det är jobbigt att hela tiden behöva säga till vad som ska göras.

Idag är det dagen med stort U. Ultraljud! Jag är lite nervös och hoppas verkligen att allt ska se bra ut. Speciellt eftersom några vi känner gjorde ultraljud i mellandagarna och såg att det var fel på barnet. De fick föda ut den lille på nyårsafton... Usch. Nä, vi är lite nervösa men samtidigt förväntansfulla. Rapport följer imorgon.

Inga kommentarer: