onsdag, februari 08, 2006

v 16 + 6 - Lägenheten

Idag har jag tackat ja till den nya lägenheten. Så nu är det ett faktum, vi blir landsortsbor. Grodan skulle bara veta vad vi gör för honom/henne. :) Som det är nu så får vi 1,5 månad dubbel hyra, men vi ska försöka få vår lägenhet uthyrd en månad tidigare. Borde väl inte vara så stort problem va? De ska även stå för tapetsering av hela lägenheten. Schysst!

Grodan då? Grodan mår bara fint. Igår kände jag världens sparkar. Flera stycken och en var riktigt hård. Nästan så det kändes på utsidan av magen. Magen växer i ultrarapid och jag är hungrig jämnt annars mår jag kanon. Hoppas, hoppas att det håller i sig!

Puss!

Inga kommentarer: