torsdag, februari 16, 2006

v 18 + 0 - Lösa trådar!

Åh, jag vill ha besked nu!! Vad otroligt jobbigt det är att gå runt och vänta. Det är ju bara min framtid det handlar om! Har kollat med referenserna på mitt CV och de har inte ringt upp dem heller. Detta bådar inte gott... Suck!

En annan lös tråd är ju att vi ännu inte vet hur det blir med den där dubbla hyran. Åh, vad skönt det skulle vara att få veta att någon tar lägenheten en månad tidigare...

Hmm, det låter som om jag är allmänt missnöjd med allt nu, men det är jag absolut inte. Jag har ju grodan som sparkar i mina mage i detta nu så livet kan egentligen inte bli bättre. Hur det än blir med jobb och lägenhet så finns ju det allra bästa kvar!

Hoppas på en dag med fler besked imorgon. Nu ska jag snart iväg och träna, det blir skönt att få tänka på något annat en stund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog