tisdag, maj 23, 2006

Magbild i v 32

Snart spricker jag...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj...en så'n fin mage!

Trodde aldrig att jag skulle känna mig sugen igen men kanske ändå...

Jag skulle nog inte orka med ett tredje barn men det känns nästan lite sorgligt att inte få vara gravid/ vara med om en förlossning igen.

Anna sa...

Jag kan tycka att det är lite konstigt att många tjejer får en sån drömmande blick när de tittar på min mage... Det är ju faktiskt inte nåt vidare kul att vara gravid, och förlossningen antar jag inte är rolig (förutom sista minuten när ungen kommer). Men det är väl belöningen? Eller?