Så, nu blir det vila och besök på MVC typ 2 ggr i veckan för blodtryckskontroll och urinprov. Suck!! Jaja, så kan det vara. Men jag mår ju bra iaf och det är ju skönt. Hade varit värre om jag mått dåligt hela tiden...
Ja, iallafall har vi beställt spjälsäng och skötbord nu. Tyvärr var Brios vita spjälsäng restad och kommer inte in förrän i Juli så det blev en annan, men det blir nog fint.

Spjälsäng Troll Saga Panel (vit)

Skötbord Troll Nicole (vit)

Vagn Brio Nova har vi beställt sedan innan
Så, snart kan grodan komma :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar