tisdag, maj 16, 2006

v 30 + 5 - Inge mer jobb

Var på MVC i måndags igen för att kolla trycket. Det hade inte blivit bättre så jag blev skickad till läkaren igen. Hel sjukskrivning!! Så, idag var jag på jobbet och lämnade in dator och telefon för jag kommer ju inte tillbaka förrän efter mammaledigheten. Kändes lite kymigt att gå hem redan för de hade ju väntat sig att jag skulle jobba 1,5 månad till, men de flesta var väldigt förstående...

Så, nu blir det vila och besök på MVC typ 2 ggr i veckan för blodtryckskontroll och urinprov. Suck!! Jaja, så kan det vara. Men jag mår ju bra iaf och det är ju skönt. Hade varit värre om jag mått dåligt hela tiden...

Ja, iallafall har vi beställt spjälsäng och skötbord nu. Tyvärr var Brios vita spjälsäng restad och kommer inte in förrän i Juli så det blev en annan, men det blir nog fint.


Spjälsäng Troll Saga Panel (vit)







Skötbord Troll Nicole (vit)






Vagn Brio Nova har vi beställt sedan innan





Så, snart kan grodan komma :)

Inga kommentarer: