Var hos doktorn i måndags och blev sjukskriven på 50%. Det var helskumt, för hon frågade verkligen vad jag själv ville. Hade jag sagt att jag inte ville bli sjukskriven hade jag antagaligen inte blivit det heller. Hon var lite tveksam till mina 50% dock och undrade om jag inte kommer känna mig mer stressad då, men det är ju lugnt här... Hos doktorn fick jag ligga ner i 10 minuter innan de tog trycket och jag hade 145/90. Högt, men ändå hyfsat för att vara mig. Om tre veckor ska vi se igen om mitt blodtryck sjunkit något annars kanske det blir på heltid...
Så, på fredag ska jag vara helt ledig. F är ledig fredag, lördag, söndag så det blir en riktig weekend ihop. Det är inte så ofta vi är lediga samtidigt annars. Vi har ju en del kvar att göra hemma i nya huset, men jag måste ändå försöka ta det lugnt. Kan tänka mig att titta på när F sätter upp hyllor :) eller kanske sitta på uteplatsen och läsa en bok
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar