En blog om mig, min man, lilla grodan och lilla grodans syskon i min mage.
måndag, maj 01, 2006
Magbild i v 29
Folk börjar tycka att jag är stor nu. Jo, jag ligger ju på övre kurvan numera så de har väl rätt antar jag. Hoppas bara att grodan inte växer alltför snabbt...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar