P.g.a. blodtrycket så skrevs en remiss till min förlossningsklinik också, så jag och F ska dit imorgon och kolla flödet i navelsträngen med nån slags ultraljud med doppler. Nu är ju trycket visserligen bättre, men det känns skönt att få en extra kontroll. Med högtblodtryck så kan tillväxten av grodan hämmas, men å andra sidan så växer ju grodan extra för att jag har graviditetsdiabetes. Det kanske går på ett ut... :)

Var förresten i min hemstad i helgen för ytterligare ett kalas. Nu börjar folk gissa på min mage och det är nästan uteslutande flickor som gissas. Ja, grodan kanske är en liten tjej :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar