Så där ja, installerad i den nya huset. Än så länge så känns det bra. Skönt med större och en balkong att sitta på nu när det börjar bli lite varmare. Enda nackdelen är väl läget. Det är lite landet här... det går hästar på cykelbanan utanför huset :)
Grodan mår nog bra tror jag. Det börjar nog bli lite trångt där inne för han/hon tar spjärn mot väggarna nu. Rätt som det är så känner man ett huvud eller en liten fot. Häftigt! På torsdag är det dags för BM-besök igen. Ska även göra ett extra ultraljud då för att kolla att moderkakan inte är föreliggande. Hoppas att allt ser bra ut bara. Man är alltid lite orolig inför BM-besöken...
Jo förresten, diabetessköterskan ringde igår och hon sa att jag inte behöver sticka mig så mycket längre. Några gånger i veckan räcker. Gött!! Mina värden var så bra, så bara jag sköter mig så behöver hon och jag inte ha så mycket kontakt framöver...
Japp, allt bra i vår lilla familj alltså.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar