Idag ringde dietisten på diabetesmottagningen och ville att jag skulle komma dit imorgon kl 10! Det var typ den enda tid de hade tyvärr, så det blir att ta hela förmiddagen ledigt imorgon... Men det ska bli lite spännande att komma dit och se vad de vill att jag ska äta/inte äta. Jag har ju festat till det med sockerfritt godis och sockerfri choklad. Hoppas att det är OK. Ska även fråga om mjölkprodukter och frukt. Undrar verkligen hur hård man ska vara? Antar att det beror på hur man ligger i blodsockret under dagen. Ja, jag får nog en sån där dosa också så jag kan testa sockret på mig själv också.
Grodan har sparkat ganska mycket mindre denna veckan. Det känns lite oroligt faktiskt, men jag har läst att bara man känner någon fosterrörelse varje dag så behöver man inte vara orolig. Det är väl så att det börjar bli lite trångt för Grodan där innan...
F är ute med sina polare ikväll så jag är ensam. Det är riktigt trist att vara ensam på kvällen...
:( Vill ha en kram nu!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar