fredag, april 21, 2006

v 27 + 1 - Flytten

Imorgon bär det av... då flyttar vi till den nya lägenheten (eller radhuset eller vad man ska kalla det) Det känns lite spänt för man hoppas ju att man ska trivas, men man vet ju aldrig. Vi har ju trivts så bra här och det har varit så fräscht. Det stora plusset nu, blir ju uteplatserna och det extra rummet, men ändå... det känns lite vemodigt.

Idag körde jag och F tre rundor med bilen till tippen. Otroligt vad mycket skräp man har... vi har slängt massor och ändå tar det aldrig slut när man håller på och packar. Det har varit en lååång dag och snart ska jag gå och sova. Sista natten här då.

Förresten så pratade jag med en av mina kollegor i torsdags. Det visade sig att hon fick sitt barn i v 28 + 0!!! Fatta om Grodan skulle komma typ nästa vecka. Vilken chock det måste vara! Nä, du Grodis, du får nog vänta ett tag till...

Inga kommentarer: