skip to main | skip to sidebar

Lilla grodan får ett syskon

En blog om mig, min man, lilla grodan och lilla grodans syskon i min mage.

söndag, april 09, 2006

Magbild i v 26

Ojojoj, vilken mage! Det ser ju ut som om att det är dags när som helst! Ja, till saken hör väl att jag var helt proppmätt efter smaskig potatisgratäng och fläskfilé...
Upplagd av Anna kl. 13:32

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2008 (4)
    • ►  november (2)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
  • ▼  2006 (60)
    • ►  december (1)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (7)
    • ►  juni (6)
    • ►  maj (7)
    • ▼  april (8)
      • v 28 + 0 - MVC igen
      • v 27 + 5 - Nyflyttad
      • v 27 + 1 - Flytten
      • v 26 + 5 - Blodsocker
      • v 25 + 6 - Dietisten
      • Magbild i v 26
      • v 25 + 2 - Ischias
      • v 24 + 5 - Graviditetsdiabetes
    • ►  mars (8)
    • ►  februari (14)
    • ►  januari (5)

Länkar

  • Google News