Ojojoj, vilken mage! Det ser ju ut som om att det är dags när som helst! Ja, till saken hör väl att jag var helt proppmätt efter smaskig potatisgratäng och fläskfilé...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
En blog om mig, min man, lilla grodan och lilla grodans syskon i min mage.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar