lördag, april 08, 2006

v 25 + 2 - Ischias

Över till nästa plåga då... Det verkar som om att jag gått över den magiska gränsen för hur angenäm graviditeten är. Jag har ju mått så bra så länge men någon gång ska det väl slå över antar jag. Nu har jag även fått ischias och det är INTE trevligt. Det hugger till bakom rumpan och lite ned i högra benet när jag går. Ischias är en nerv eller nåt och grodan ligger och trycker mot den säger de som vet. Ja, någon träning blir det inte och inte heller snabba promenader. Man får gå sakta och försiktigt... :)

Ja, det trycker mot revbenen och gör ont i ryggen och lite var stans. Men men, det är klart att det är värt det! När grodan sparkar eller hickar i magen så är det värt det... Och det finns ju positiva saker fortfarande: Jag sover väldigt brafortfarande. Det är viktigt!

Nu väntar jag på min kallelse till dietisten. Det ska bli intressant att se vad de säger och hur hård man ska vara. Hoppas att den kommer snart.

Inga kommentarer: