söndag, mars 19, 2006

v 22 + 3 - Hallå, kan jag få sova nu?

Hej igen alla! En vecka till har passerat. Det är otroligt vad tiden går fort ibland. Imorgon är det exakt 4 månader till beräknad förlossning. 4 månader låter iofs ganska länge, men det kommer säkert att gå fort. Dels för att jag jobbar hela dagarna, dels för att det är mycket inplanerat under hösten. Vi flyttar ju om en månad och det ska packas, 4 födelsedagar, en konfirmation, ett barndop och ett bröllop ska hinnas med innan midsommar, nya huset ska inredas... ja, det blir nog fullt upp!

I helgen har vi besökt några barnaffärer och vi har nu spikat några av inköpen till grodan. Vi har ju inte beställt än, men vi har så gott som bestämt oss om man säger så.
Barnvagn: Brio Nova med hårdlift, svart-grå-röd
Spjälsäng: Brio Moon Lux, vit
Lakan och spjälskydd: Tummen-motiv
Skötbyrå: Troll Nicole, vit


Någon som har åsikter om några av prylarna? Tar tacksamt emot recensioner...

Jag kanske ska snacka om titeln på detta inlägg också. Jodå, grodan sparkar galet mycket nu och speciellt när man verkligen vill sova. Om man behöver gå upp på toa på natten (vilket man garanterat behöver) så vaknar hon/han och då är det kört. Men jag ska inte klaga. Det är gött at veta att grodan lever och verkar må bra. Annars mår jag fortfarande bra. Jag tränar fortfarande och ska leda mitt sista pass nästa fredag. Det känns bra. Jag skriver mer en annan gång. :)

Inga kommentarer: