skip to main | skip to sidebar

Lilla grodan får ett syskon

En blog om mig, min man, lilla grodan och lilla grodans syskon i min mage.

söndag, mars 19, 2006

Magbild i v 23


Här händer det grejer, både på magen och på rumpan och låren. I min ovetenskap trodde jag nog att jag skulle slippa det där som inte var på magen, men inte då... Ligger nu på 6 kilo plus!
Upplagd av Anna kl. 22:06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2008 (4)
    • ►  november (2)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
  • ▼  2006 (60)
    • ►  december (1)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (1)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (7)
    • ►  juni (6)
    • ►  maj (7)
    • ►  april (8)
    • ▼  mars (8)
      • v 24 + 1 - Jääääsp!
      • v 24 + 0 - Diabetes
      • v 23 + 5 - Hjärtljud
      • v 22 + 5 - Hur ser du ut?
      • Magbild i v 23
      • v 22 + 3 - Hallå, kan jag få sova nu?
      • v 21 + 4 - Working 8 to 5
      • v 20 + 1 - Halsbränna o kombi
    • ►  februari (14)
    • ►  januari (5)

Länkar

  • Google News