måndag, mars 13, 2006

v 21 + 4 - Working 8 to 5

Ja, så har man då börjat jobba igen. Nu när klockan ringer 06:30 så tänker man tillbaka på hur skönt det var att vara ledig.. :) Jaja, men det är väl bättre att jobba än att ligga på sofflocket antar jag. Skönt att få lite dubbel lön iaf. :) På jobbet är de schyssta. Inga konstiga utrop när de ser magen utan ibland bara ett konstanterande: - Du är gravid? Eller oftast ingen kommentar alls.

Lilla grodan har börjat röra sig lite mer i magen. Oftast är hon/han väldigt lugn och sparkar bara lite nu och då men vissa dagar är det kalas i magen... Då är det inte lika mysigt att vara gravid längre. Det är lite frustrerande faktiskt... :) Och så säger alla: Vänta bara tills bebisen blir lite störra, då ska du få känna på liv! Jaja, jag inser nu att det antagligen inte kommer att bli BARA trevligt att vara gravid. I övrigt har jag inga krämpor. Lite halsbränna ibland men annars inget. Bra!

Ja, jag skriver väl inte lika ofta nu eftersom jag är såå trött när jag kommer från jobbet, men jag ska försöka att lägga in en ny magbild snart. Jag växer så det knakar!

1 kommentar:

annalin sa...

Hej, jag brukar kolla in på din blogg, jag är också gravid (13v imorgon) men har inte outat det i min blogg än. Men du får gärna kolla på min nån gång när du har tid... Lycka till iallafall! http://annasoundtrack.blogspot.com