fredag, juli 14, 2006

v 39 + 1 - Är det dags nu?

Kanske, kanske är det dags snart... I natt gick en del av den beryktade slemproppen. Jag blev först lite konfunderad för den var inte alls brun eller blodig sådär men det var definitivt inget jag sett förut. Vaknade sedan i morse av lite lätta värkar. Inte direkt regelbundna heller, några stycken per timme eller så, men det kommer kanske...

Senast jag var på toa var det lite mer brunaktigt slem så det är definitivt slemproppen, men sedan jag gått upp har värkarna inte kännts så farliga. Det kanske bara känns lite värre när man ligger mot när man sitter eller står? Tja, vad vet jag? Hur ska man veta sånt här?

F stack till jobbet precis. Han har en kvart hem med bilen ungefär och det känns ju som om att detta kan ta tid OM det nu är på gång på riktigt. Jag återkommer! Nu blir det frukost och ett par Alvedon så får vi se...

Inga kommentarer: