tisdag, juli 11, 2006

v 38 + 5 - Telefonterror

Nu börjar folk ringa stup i ett för att höra om vi svarar. Mamma ringer typ varje dag, svärföräldrarna, syrran, F's syster ringer ungefär varannan dag... Och så känner man att man måste svara när de ringer för annars tror de bara att vi är på förlossningen. Ja, på ett sätt är det en pina att både mamma och syrran fått för tididgt för alla verkar tro att vi också ska drabbas av den lyxen. Jag börjar dock misströsta.

Känner inget utöver det vanliga. Inga smärtsamma sammandragningar, ingen slemmpropp, inget vatten... F frågar varje kväll när han kommer från jobbet: Har du ont? När jag svarar Nä, så säger han bara: Synd... Haha, att han kan önska mig lite smärta är ju lite absurdt :)

Imorron är det MVC igen. Jag har varit på så många kontroller (Har ju gått 2 ggr i veckan nu i 2,5 månad) att jag är skittrött på det. Inte ens hjärtljuden är intressanta längre. Same, same... Nä, om detta tar 3 veckor till kommer jag att va skitsur tillslut. :) Let's hope not...

Inga kommentarer: