fredag, juli 07, 2006

v 38 + 1 - Intet nytt under solen

Nä... så är det. Inga nyheter. Börjar bli illa trött på den stora, tunga, otympliga magen nu. Och för varje dag så växer grodan mer och mer och mer... Det känns faktiskt som om att det ligger en 5 kilos klump däri.

Denna veckan har jag försökt aktivera mig lite för det har man ju hört kan sätta igång saker. Jag har shoppat lite grejer, bl.a. på IKEA, skruvat ihop desamma, målat en fondvägg i köket, handlat nya blommor m.m. Men nä, inget än. Jaja, tänker väl ni, det är ju faktiskt 1,5 vecka kvar och bara 20% av alla förstföderskor får för tidigt... Men min mamma och syrra fick ju båda för tidigt, det är orättvist!

F är iaf ledig denna helgen så då får jag lite sällskap. Tänkte ta en runda på stora nöjesfältet imorron. Kanske det kan sätta sprutt på grodans ankomst?

Hoppas att det blir lite svalare väder framöver också. Pust!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så spännande att följa din blogg! Lycka till med allting =)