tisdag, juni 27, 2006

v 36 + 5 - Nu börjar nedräkningen

Japp, snart är det ju faktiskt dags. Inom de närmsta sex veckorna blir jag och F föräldrar! Det känns lite konstigt, men nu har man ju väntat så länge så man verkligen, verkligen ser fram emot det.

Var hos barnmorskan igår och hon sa att Grodan var på gränsen till fixerad. Känns ju bra. Alltså, det känns ju mindre bra i kroppen för det trycker verkligen på nedåt och bäckenet är sig inte likt, men då vet man ju att det närmar sig. Dock har han/hon inte sjunkit ned något. Ligger fortfarande med rumpan upp mot höger revben HELA tiden och trycker så jag tror jag blir tokig! Hon sa också att det inte känns som ett litet barn för det fyller ut livmodern rejält... AAAhh, det blir kanske en 5 kilos klump ändå! Kan de ha haft fel på viktskattningarna?? Kanske därför som jag har otroligt ont i ligamenten? Sista viktskattningen imorgon... Får se vad de säger då.

Annars är humöret ganska bra. Känner mig glad fast jag är trött och det gör ont överallt...

Inga kommentarer: