En blog om mig, min man, lilla grodan och lilla grodans syskon i min mage.
onsdag, juni 14, 2006
Magbild i v 35
Och jag som tyckte att jag var stor i v 32!!
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Men hallå! Tappade bort dig när du bytte blogg. Kul att se magen. Antar att det är sjukt jobbigt nu i värmen. Men allvarligt: helt vita lakan i babysängen? Iiiiingen bra idé alls. Vackert - men synnerligen opraktiskt.
Hej hej! Ja, bytte blogg eftersom alla min tankar nu ändå upptas av det som ska komma... Jupp, det är vaaarmt, men faktiskt helt uthärdligt. Skuggan är bra :)
Haha, men visst är det snyggt med vita lakan! Antar att ungen ändå inte kommer att sova där så mycket den första tiden så det är väl mest för prydnad... Fint ska det va!!
2 kommentarer:
Men hallå! Tappade bort dig när du bytte blogg. Kul att se magen. Antar att det är sjukt jobbigt nu i värmen. Men allvarligt: helt vita lakan i babysängen? Iiiiingen bra idé alls. Vackert - men synnerligen opraktiskt.
Hej hej! Ja, bytte blogg eftersom alla min tankar nu ändå upptas av det som ska komma...
Jupp, det är vaaarmt, men faktiskt helt uthärdligt. Skuggan är bra :)
Haha, men visst är det snyggt med vita lakan! Antar att ungen ändå inte kommer att sova där så mycket den första tiden så det är väl mest för prydnad... Fint ska det va!!
Skicka en kommentar