fredag, september 22, 2006

2 månader!!

Tiden går... och ännu fortare när man har barn!

Vår lilla tjej är iaf 2 månader nu och är världens goaste. Runt 8 veckor så vände det totalt. Från att ha varit skrikig och lite smått jobbig så är hon nu glad och sover bra. Hon sover faktiskt hela natten redan (från 19 - 05 ungefär) och det mesta av dagen också. Det kan ju ha varit så att magknipet gått över eller så...

Min graviditet är härmed avslutad också för nu har jag varit på efterkontroll... av alla mina femtioelva stygn syntes inte ett spår och allt såg väldigt bra ut. Skönt! Man börjar känna igen kroppen lite (även om det sitter 5 extra kilo där som inte vill bort) och jag har börjat träna ordentligt.

Annars har jag inte så mycket att säga just nu, jag är lycklig och har det bra och givetvis blir det syskon till lill-stumpan så småningom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där!! Vad trevligt att du skrev i gästboken och att du har en egen hemsida/blogg. Här har jag att läsa!