tisdag, december 19, 2006

5 månader och snart jul!





Kan man fatta hur fort tiden går? Här är först min jättemage och sen två bilder på Tilda som vi valde att ha som julkort i år... Jag kan bara inte fatta att den underbara lilla tjejen på korten låg inne i magen!

Det går jättebra för oss nu och jag tycker nästan att det är lite lyxigt att gå hemma. Tilda sover mellan 18:30 till ca 07:30, får lite käk och sen somnar hon om till ca 10 så jag har i princip sovmorgon varje dag! (Både jag och F är riktiga sjusovare så det är verkligen tur att hon brås på oss.) På dagarna går vi till öppna förskolan, på babysim, tar promenader, umgås med andra mammor och har det allmänt bra.

Nä, nu måste jag gå och duscha. Jag övar på mitt nya step-pass nästan varje kväll nu för det är premiär på lördag och då måste det ju sitta! Jättekul och lite nervöst.

Ha en riktigt skön jul alla!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.